KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!

Lépj be vándor, de vigyázz! Nem csak kincset rejt e ház! Wilian története tovább íródik. Legyél te is részese, és legyél Te az az egy, aki csatlakozik a Sötét Testvériséghez, vagy az Őrzőkhöz! Legyél draki, ritka fajta... De lehetsz akár Tanár is, és egy 'mezei' diák. A választás rajtad áll, te alakíthatod Wilian sorsát! 2015-ben járunk, egészen pontosan Angliában, ahol a Wilian-es diákoknak az élet nem fenékig tejfel. A gonosz beférkőzött az iskola falai közé, és egyre nagyobb teret nyer. Ki tudja, talán rajtad múlik, hogy ez megváltozik... Avagy sem. Az események sokféleképpen alakulhatnak és bizony ne feledd! Aki barát, lehet holnap ellenség. Szeretnél Te lenni az, aki változtat mindenen? Ne habozz hát! Pálcát elő! Kezdődhet a kaland?! Mi akarjuk, hogy Te is a részese légy!

» Játékostárs kereső
Wilian, felső fokozat, munkák Icon_minitime2015-09-16, 10:42 by Elizabeth Reynolds

» Jim & Nettie
Wilian, felső fokozat, munkák Icon_minitime2015-09-13, 19:20 by Jim Weinberg

» Elizabeth Reynolds
Wilian, felső fokozat, munkák Icon_minitime2015-09-12, 11:49 by Daniel Reed

» Olivia Larson
Wilian, felső fokozat, munkák Icon_minitime2015-09-12, 11:19 by Elizabeth Reynolds

» Elkészültem az előtörténetemmel!
Wilian, felső fokozat, munkák Icon_minitime2015-09-12, 11:11 by Elizabeth Reynolds

» Becca & Danny
Wilian, felső fokozat, munkák Icon_minitime2015-09-08, 18:11 by Rebecca Tate

» Max & Alex
Wilian, felső fokozat, munkák Icon_minitime2015-09-08, 17:56 by Alex Wilfred

» Latisha D. Leggat
Wilian, felső fokozat, munkák Icon_minitime2015-09-03, 13:54 by Kevin Lightwood

» Patrónus foglaló
Wilian, felső fokozat, munkák Icon_minitime2015-09-03, 08:47 by Latisha D. Leggat



Nő: 5
Férfi: 10

Igazgató: 1
Tanár: 3
Plama: 1
Amira: 2
Famine: 1

Draki: 2
Varázsló: 1
Boszorkány:
Őrző:
Sötétség: 1
Szellem:
Mesélő: 1
Vérfarkas:
Mugli:

Megosztás
 

 Wilian, felső fokozat, munkák

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Kalandor

The magic is in you!
KalandorMesélő
Hozzászólások száma : 28

Wilian, felső fokozat, munkák Empty
TémanyitásTárgy: Wilian, felső fokozat, munkák   Wilian, felső fokozat, munkák Icon_minitime2015-08-09, 22:54


Tanítási rendszer


Wilianbe 14 évesen iratkozhatnak be a diákok, bekerülnek egy házba a személyiségük, képességeik szerint. Ebben a házban fognak tanulni és élni ameddig be nem fejezik az iskolát. 4 éves iskoláról van szó. Az első 4 évben megtanulják kezelni az erejüket valamint az alapokat ami szükséges a későbbiekben. Minden év végén az adott éves tantárgyakból vizsgát kell tenniük annak érdekében, hogy következő évfolyamba léphessenek.

Sikeres vizsga:
K - kiváló
V - várakozáson felüli
E - elfogadható
Sikertelen vizsga:
H - hitvány
B - borzalmas
T - troll

A negyedik évfolyamban a vizsgák letétele után a diák már tudja, milyen képességben jó, milyenben szeretne jó lenni. Ha szeretne, tovább mehet ötödik és hatodik évre.

Felsö fokozat


A Wilianben eltöltendő ötödik és hatodik év, amelyben a diákok képesíthetik magukat különböző Elemi mágiákra. AZ ELEMI MÁGIÁT KIVÁLASZTHATOD MÁR ÖTÖDIK ÉV ELŐTT IS, DE A KARAKTER NEM HASZNÁLHATJA ÖTÖDIK ÉVIG!
Íme a lista, amiből negyedik év után választhatnak:

Állatalak mágiaforma (Animágia)
A karakter képes egy bizonyos állat külsejét magára ölteni, annak természetes képességeit használni. Ebben az alakban nem tud beszélni, vagy varázsolni.

Állatok Uralma mágiaforma (Állatmágia)
A karakter képes megfékezni megvadult állatokat, ideiglenesen barátjává tenni hozzá semlegesen viszonyulókat, és megnyugtatni az idegesebbeket.

Áttetsző test mágiaforma (Láthatatlanság)
A karakter képes láthatatlanná válni. Másokat nem tud ebbe bevonni, ám ő, ruházata, felszerelése eltűnik. Teste nem anyagtalanodik, tehát képes tárgyakat megfogni, de azok nem lesznek egyből láthatatlanok, a képesség használójának egy pillanatra láthatóvá kell válnia, hogy a tárgyat láthatatlanná tegye.

Ötödik Elem mágiaforma (Erőmágia)
A karakter képes megidézni egy különös, természetfeletti erőt, melyet fizikai pajzsként maga köré vonhat, azt támadásként egy kézmozdulattal használhatja, hogy fellökjön egy ellenfelet, vagy akár magát is megtarthatja a levegőben, levitálhat, egy sétáló ember sebességével mozogva ilyen formában.

Föld Irányítása mágiaforma (Földmágia)
A karakter képes kisebb földmozgásokat idézni, képes porvihart kavarni, vagy akár az elmével megformálhatja a földet, mint egy szobrász. Minél bonyolultabb egy alakzat, annál tovább tart a megalkotása.

Sötét Hatalom mágiaforma (Démonmágia)
A karakter képes egy védett helyre belépve "megszentségteleníteni", azaz hatástalanítani annak minden mágikus védelmét. Képes félelemaurát maga köré vonni: Aki látja, rettegni kezd tőle. Ezen kívül képes mások sötét gondolatait felerősíteni.

A Jóság Ereje mágiaforma (Angyalmágia vagy más néven Gyógyítás)
A karakter képes kézrátétellel gyógyítani, képes megnyugtatni másokat, vagy akár képes mások pozitív gondolatait felerősíteni.

Levegő Irányítása mágiaforma (Légmágia)
A karakter képes szelet megidézni, szélvihart kavarni, vagy akár egy területről pár másodpercre elszívni az éltető levegőt.

Éteri Erők mágiaforma (Uralommágia)
A karakter képes megállapítani, hogy mások milyen varázslatra készülnek, még akkor is, ha nem hallják a varázsszót, képesek egy varázslat hatását semmissé tenni, vagy rövid időre megszüntetni mások (és ezzel) saját mágiáját egy szobában.

A Nap Hatalma mágiaforma (Fénymágia)
A karakter képes testéből fényt árasztani, képes tenyeréből vakító fénysugarat kibocsájtani, vagy maga köré illúziót szőni fényből.

Az Árnyak Ereje mágiaforma (Árnymágia)
A karakter képes az árnyakat menedékként használni, képes az árnyakat csápokként használni, vagy akár képes a sötétben látni a hőt (infralátás).

Növények Barátja mágiaforma (Nővénymágia)

A karakter képes a növények növekedését felgyorsítani, azokat irányítani, vagy akár képes úgy, mint a növények, fotoszintetizálni.

Pusztító Düh mágiaforma (Csatamágia)

A karakter képes dühét fizikai támadássá formázni, ezzel vágásokat okozni a másik testén, képes ajtókat, sziklákat berobbantani egyetlen kiáltással.

A Mintázat Csodája mágiaforma (Rendmágia)
A karakter képes feltérképezni a tettek következményeit, képes meglátni a tárgyakban a mintázatot, ezzel feladványokat könnyebben megoldani, és képes tökéletes haditerveket kieszelni.

Titkos Tudás mágiaforma (Jósmágia)
A karakter képes jóslatokat készíteni, veszélyben könnyebben védi meg magát, mivel minimális szinten látja, hogy mi fog történni (kivéve ha ő maga támad), és képes búvóhelyeket meglelni.

A Tudat Kapuja Mágiaforma (Legilimencia és Okklumencia)
A karakter képes mások fejében olvasni, oda gondolatokat plántálni, kiolvashatja emlékeiket, vagy akár újakat is elhelyezhet. Ha az áldozat alszik, álmainak irányítója a Legilimentor lesz. Ez ellen Okklumenciával lehet csak védekezni.

Tűz Irányítása mágiaforma (Tűzmágia)
A karakter képes lángokat idézni, azokat támadásra használni, megszínezni, vagy akár manipulálni a hőt.

Könnyed Utazás mágiaforma (Teleportálás)
A karakter képes hangtalanul teleportálni, képes térkapukat létrehozni hosszú, fáradtságos rituálékkal, ha már mind a két helyen járt, és képes mindig eljutni a céljához, ha tudja, hogy az nagyjából hol van. Ez nem hoppanálás, nem jár hanggal, pukkanással, viszont nagy hátránya, hogy a teleportálás utána a használója pár másodpercig kótyagossá válik, szédül.

Védő Hatalom mágiaforma (Védőmágia)
A karakter képes mindentől védő pajzsot vonni maga köré, bár ekkor ő sem támadhat, képes megóvni tárgyakat az idő hatalmától, vagy akár óvó ködöt idézni, amiben nem lát senki.

Víz irányítása mágiaforma (Vízmágia)

A karakter képes irányítani, vagy akár megidézni is a vizet, és nem fullad meg a víz alatt.

Ezernyi Arc mágiaforma (Metamorfmágia)
A karakter képes változtatni külsejét, akár mások teljes alakját felvenni fizikailag, és képes leutánozni mozdulatokat, hangokat.

Felsőbbrendű Fizikum mágiaforma (Testmágia)
A karakter képes emberfeletti erőt, gyorsaságot és állóképességet kihozni magából. Erejétől sziklák repednek, hatalmasakat ugrik, gyorsasága akár a párducé, és akár két-három késszúrás után is megáll... Már amíg el nem hagyja a helyszínt, ahol használta a mágiát.

Párzajszájúság
A karakter képes beszélni a kígyókkal. Azok alapvetően engedelmeskednek az így kiadott parancsoknak, kivéve, ha nagyon idős egyedekről van szó, azok néha még vitába is szállnak a varázslókkal.


A következő két évben azzal fognak foglalkozni amit választottak majd.
A hatodik év a végső, ott egy záró vizsgát kell tennie a diákoknak a választott mágiából, és ha sikeresen átmennek akkor léphetnek ki az iskola falai mögül.

Munkák


Az iskola után következő munkahelyek várják a lelkes friss diplomásokat:


Minisztérium:

○ Auror
○ Varázsbűn üldözési osztály dolgozó
○ Bíróság
○ Oktatásügy
○ Újságírás
○ Varázsbaj elhárítás
○ Rejtélyügy
○ Azkabani részleg
○ ...egyéb

Wilard és Magic Street:

○ Kereskedő/Eladó
○ Pultos
○ Pincér
○ Hotelben (bármilyen poszt)
○ Piercinger és tetováló
○ Könyvtáros
○ Híres Kviddicsező
○ Rendezvényszervező
○ Zenész
○ Edző
○ Bankár
○ Seprűkészítő
○ Pálca készítő
○ Divattervező
○ ...egyéb

Szent Mungó Ispotály:

○ Ápoló
○ Doktor
○ ...egyéb


A karaktert amint át kell helyezni másik csoportba, PM-ben tessék jelezni egy adminnak, aki majd átfog helyezni!
Vissza az elejére Go down
https://wilianmagicschool.hungarianforum.com
 

Wilian, felső fokozat, munkák

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Wilian :: Kezdetek :: Általános információk-