Elemi mágia
A Wilianben eltöltendő
ötödik és
hatodik év, amelyben a diákok képesíthetik magukat különböző Elemi mágiákra.
AZ ELEMI MÁGIÁT KIVÁLASZTHATOD MÁR ÖTÖDIK ÉV ELŐTT IS, DE A KARAKTER NEM HASZNÁLHATJA AZT ADDIG!Persze megemlitheted a játékodban hogy mire fogsz majd fókuszálni és hogy mit szeretnél kifejleszteni, de a karaktered nem tudja használni ezeket a dolgokat és erre csak ötödik és hatodik évben fog szakosodni.
Íme a lista, amiből negyedik év után választhatnak:Állatalak mágiaforma (Animágia)A karakter képes egy bizonyos állat külsejét magára ölteni, annak természetes képességeit használni. Ebben az alakban nem tud beszélni, vagy varázsolni.
Állatok Uralma mágiaforma (Állatmágia)A karakter képes megfékezni megvadult állatokat, ideiglenesen barátjává tenni hozzá semlegesen viszonyulókat, és megnyugtatni az idegesebbeket.
Áttetsző test mágiaforma (Láthatatlanság)A karakter képes láthatatlanná válni. Másokat nem tud ebbe bevonni, ám ő, ruházata, felszerelése eltűnik. Teste nem anyagtalanodik, tehát képes tárgyakat megfogni, de azok nem lesznek egyből láthatatlanok, a képesség használójának egy pillanatra láthatóvá kell válnia, hogy a tárgyat láthatatlanná tegye.
Ötödik Elem mágiaforma (Erőmágia)A karakter képes megidézni egy különös, természetfeletti erőt, melyet fizikai pajzsként maga köré vonhat, azt támadásként egy kézmozdulattal használhatja, hogy fellökjön egy ellenfelet, vagy akár magát is megtarthatja a levegőben, levitálhat, egy sétáló ember sebességével mozogva ilyen formában.
Föld Irányítása mágiaforma (Földmágia)A karakter képes kisebb földmozgásokat idézni, képes porvihart kavarni, vagy akár az elmével megformálhatja a földet, mint egy szobrász. Minél bonyolultabb egy alakzat, annál tovább tart a megalkotása.
Sötét Hatalom mágiaforma (Démonmágia)A karakter képes egy védett helyre belépve "megszentségteleníteni", azaz hatástalanítani annak minden mágikus védelmét. Képes félelemaurát maga köré vonni: Aki látja, rettegni kezd tőle. Ezen kívül képes mások sötét gondolatait felerősíteni.
A Jóság Ereje mágiaforma (Angyalmágia vagy más néven Gyógyítás)A karakter képes kézrátétellel gyógyítani, képes megnyugtatni másokat, vagy akár képes mások pozitív gondolatait felerősíteni.
Levegő Irányítása mágiaforma (Légmágia)A karakter képes szelet megidézni, szélvihart kavarni, vagy akár egy területről pár másodpercre elszívni az éltető levegőt.
Éteri Erők mágiaforma (Uralommágia)A karakter képes megállapítani, hogy mások milyen varázslatra készülnek, még akkor is, ha nem hallják a varázsszót, képesek egy varázslat hatását semmissé tenni, vagy rövid időre megszüntetni mások (és ezzel) saját mágiáját egy szobában.
A Nap Hatalma mágiaforma (Fénymágia)A karakter képes testéből fényt árasztani, képes tenyeréből vakító fénysugarat kibocsájtani, vagy maga köré illúziót szőni fényből.
Az Árnyak Ereje mágiaforma (Árnymágia)A karakter képes az árnyakat menedékként használni, képes az árnyakat csápokként használni, vagy akár képes a sötétben látni a hőt (infralátás).
Növények Barátja mágiaforma (Nővénymágia)A karakter képes a növények növekedését felgyorsítani, azokat irányítani, vagy akár képes úgy, mint a növények, fotoszintetizálni.
Pusztító Düh mágiaforma (Csatamágia)A karakter képes dühét fizikai támadássá formázni, ezzel vágásokat okozni a másik testén, képes ajtókat, sziklákat berobbantani egyetlen kiáltással.
A Mintázat Csodája mágiaforma (Rendmágia)A karakter képes feltérképezni a tettek következményeit, képes meglátni a tárgyakban a mintázatot, ezzel feladványokat könnyebben megoldani, és képes tökéletes haditerveket kieszelni.
Titkos Tudás mágiaforma (Jósmágia)A karakter képes jóslatokat készíteni, veszélyben könnyebben védi meg magát, mivel minimális szinten látja, hogy mi fog történni (kivéve ha ő maga támad), és képes búvóhelyeket meglelni.
A Tudat Kapuja Mágiaforma (Legilimencia és Okklumencia)A karakter képes mások fejében olvasni, oda gondolatokat plántálni, kiolvashatja emlékeiket, vagy akár újakat is elhelyezhet. Ha az áldozat alszik, álmainak irányítója a Legilimentor lesz. Ez ellen Okklumenciával lehet csak védekezni.
Tűz Irányítása mágiaforma (Tűzmágia)A karakter képes lángokat idézni, azokat támadásra használni, megszínezni, vagy akár manipulálni a hőt.
Könnyed Utazás mágiaforma (Teleportálás)A karakter képes hangtalanul teleportálni, képes térkapukat létrehozni hosszú, fáradtságos rituálékkal, ha már mind a két helyen járt, és képes mindig eljutni a céljához, ha tudja, hogy az nagyjából hol van. Ez nem hoppanálás, nem jár hanggal, pukkanással, viszont nagy hátránya, hogy a teleportálás utána a használója pár másodpercig kótyagossá válik, szédül.
Védő Hatalom mágiaforma (Védőmágia)A karakter képes mindentől védő pajzsot vonni maga köré, bár ekkor ő sem támadhat, képes megóvni tárgyakat az idő hatalmától, vagy akár óvó ködöt idézni, amiben nem lát senki.
Víz irányítása mágiaforma (Vízmágia)A karakter képes irányítani, vagy akár megidézni is a vizet, és nem fullad meg a víz alatt.
Ezernyi Arc mágiaforma (Metamorfmágia)A karakter képes változtatni külsejét, akár mások teljes alakját felvenni fizikailag, és képes leutánozni mozdulatokat, hangokat.
Felsőbbrendű Fizikum mágiaforma (Testmágia)A karakter képes emberfeletti erőt, gyorsaságot és állóképességet kihozni magából. Erejétől sziklák repednek, hatalmasakat ugrik, gyorsasága akár a párducé, és akár két-három késszúrás után is megáll... Már amíg el nem hagyja a helyszínt, ahol használta a mágiát.
PárzajszájúságA karakter képes beszélni a kígyókkal. Azok alapvetően engedelmeskednek az így kiadott parancsoknak, kivéve, ha nagyon idős egyedekről van szó, azok néha még vitába is szállnak a varázslókkal.
A következő két évben azzal fognak foglalkozni amit választottak majd.
A hatodik év a végső, ott egy záró vizsgát kell tennie a diákoknak a választott mágiából, és ha sikeresen átmennek akkor léphetnek ki az iskola falai mögül.