Csoportjaink
Tanár
Az iskolában minden tantárgyra minimum egy tanár kell, hogy jelentkezzen. Ők fogják beosztani az óráikat a diákoknak és előadni a lehető legmegfelelőbb módon a tananyagot. Fogadhatnak fel tanársegédeket akik lehetnek felsőbb éves diákok is.
Plama ház
Miss Plama Patricie alapította ezt a házat, ő volt az alapítótagok egyetlen női tagja. Ide tartozó diákok jelleme általában nyílt, érdeklődő, néha ugyan szeszélyesek de ez mind csak erősíti őket. Mindig vidámak és lelkesek. Nagy álmodozók és ők szinte mindig ki tudnak találni valami izgalmas ötletet, amivel feldobják társaikat. Ebbe a házba azok a tanulók kerülnek, akik nem rendelkeznek semmilyen kiemelkedő tulajdonsággal, mivel Plama az egyenlő bánásmód híve volt. Színeik a zöld és a narancs, házállatuk pedig a szarvas.
Amira ház
Sir Amira Aaronról nevezték el, meghalt mielőtt eljutott volna Wilianbe hogy segitsen az iskola megtapintásában társainak. E ház tagjai általában komolyak, de érdeklődőek és jókedvűek is. Nagyon sokra tartják a tudományt, e ház tanulói imádnak tanulni, kutatni. Itt nagyra tartott értékek a hűség, becsületesség, sportszerűség és tisztességes munka. Sir Amira szent meggyőződése az volt, hogy az összefogáson hatalmas erők és energiák alapulnak, nem kell hozzá más, csak egy kis kreatívság, és csoportszellem. Színeik a kék és ezüst, házállatuk pedig a leopárd.
Famine ház
Sir Famine Frederico után lett elnevezve, aki talán az egyik legkarakteresebb alkat volt az alapítók közül. Az ide kerülő ház tagjainak lobbanékony természetük van, mégis pengeként vág az eszük. Becsületesek, mégis kicsit nagyravágyók, némelyiküktől a gonoszság sem áll messze. Sokuk használ fekete mágiát és később nem a jó oldalon fognak majd állni. Csípős, ironikus humorukkal, szinte bárkit kibírnak hozni a sodrából. A Famine ház diákjai között, szinte folyamatos a versengés, persze bizonyos keretek között. Nagyon ravaszak. Színeik a piros és fekete, házállat a sárkány.
Varázslók és Boszorkányok
Ebbe a csoportba kerülnek azok akik varázshasználók. Ők már befejezték az iskolát és dolgoznak vagy pedig munkanélküliek. Engedjétek el a fantáziátokat, sok izgalmas munkalehetőséget rejt a varázsvilág.
Örzök Testvérisége
Egy varázslókból és boszorkányokból álló szervezet. Alapítója Alex Wilfred, aki Sötét Testvériség ellen hozta létre. Sokan csatlakoztak hozzá, akik mind meg akarták védeni a varázsvilágot a rombolásától és el akarták kerülni a rossz világrendet.
Rengeteg ismert ember tartozik közéjük, harcolnak, több kevesebb sikerrel. Te is közéjük tartozhatsz!
Sötét Testvériség
A Sötét Vezér szolgálói, akik a sötét sereghez tartoznak. Galád, kíméletlen emberek sokasága, akikkel jobb nem összetalálkozni az utcán. A varázslókormányzat, a Mágiaügyi Minisztérium az iskola és a drakik ellenségei. Feladatuk harcolni mindenki ellen aki nem az ő csoportjukba tartozik. Átkokat szórnak, embert rabolnak, gyilkolnak, zsarolnak, fizikai kínzással próbálnak megtörni, akár az ellenséges csoportok tagjai családtagjain, sőt gyermekein is alkalmazva ezeket az eszközöket. Ha valaki belép közéjük, haláláig odaadással kell szolgálnia a Sötét Vezért. A hibákért mindig büntetés, gyakran kínzás vagy halál jár.
Öltözetük fekete ruha, csuklyával, amely eltakarja arcukat. A sötét testvériség nagy része sötét varázsló, feketemágus volt. A Varázstitok-védelmi Alaptörvényt rendszeresen figyelmen kívül hagyták, tiltott, sötét varázslatokat használtak. A főbenjáró átkokat gátlástalanul szórták emberre-állatra, kíméletlenül eltiporták az akaratukkal szembeszegülőket.
Szellem
A kísértetek olyan varázslók szellemei, akik haláluk után nem tudtak „tovább lépni”, vagy azért, mert féltek a haláltól, vagy mert még küldetésük volt a Földön. A kísértetek emberi külsejűek, de áttetszőek, és lebegnek. Az anyagi világgal korlátozott módon képesek érintkezni; képesek átmenni szilárd tárgyakon. Ha egy emberen haladnak keresztül, hideg, jeges érzést okoznak.
Mugli
Varázstalan, hétköznapi emberek. A történetekben kissé a háttérben, de aktívan részt vesznek, különösen akkor, amikor a varázslóvilág és a muglik világa összefonódik. A muglik és a varázslók között a mugli miniszterelnök, illetve a mágiaügyi miniszter tart fent hivatalos, ámde nem rendszeres kapcsolatot. Ebbe a csoportba soroljuk a Kvibli-ket is, akik olyan embert jelent, akinek a szülei varázslók, ám ő maga híján van a mágikus képességeknek, tehát tulajdonképpen mugli.
Draki
Úgynevezett sárkányemberek, akik emberből sárkánnyá és sárkányból emberré tudnak változni. Az átváltozást
manifesztálódásnak nevezik, a visszaalakulást pedig
demanifesztálódásnak. 11-12 éves koruk környékén indul be a draki először. Az átalakulás oka sok mindentől függhet: ha egy dragi nem tudja visszafogni erős érzelmeit, félelmét, védőmechanizmusát, stb... Lassan fejlődnek ki, egy dragi képes akár 300 évig is élni. A tinédzser kort elérve elkezdenek stagnálni és csak nagyon lassan öregednek. 300 évesen úgy fognak kinézni mintha 40 évesek lennének és ettől öregebbnek már nem fognak látszani.
Átváltozásukkor emberi testük átalakul sárkány páncéllá, megnő a karmuk, a fejük és szárnyakat növesztenek. Vérük bíbor színű és csillog a fényben, így ha vérzenek, könnyen elárulhatják magukat. A földből merítenek erőt amikor gyengék. Bőrük és vérük értékes az emberek számára, ezért vadásznak rájuk.
Folyamatosan vadásznak rájuk, ezért falkában élnek és csak nagyon kevesen mernek külön válni. A falka élén egy
Vezér áll, akinek kötelessége fiút nemzeni aki majd tovább viszi a vérvonalát. Nem mindegyik draki egyforma. Létezik:
-
Vízi draki (víz alá tud merészkedni, kopoltyúja nő és hozamosabb ideig tud benne maradni)
-
Lark (hangja ereje óriási)
-
Viziokripter (láthatatlan tud lenni)
-
Ónix (Leggyorsabb, legerősebb drakik)
-
Verba draki (mindent tud a gyógynövényekről, orvosságokat tudnak készíteni, fűszereket stb...)
-
Föld draki (mindent érez ami a földdel kapcsolatos. Föld alatti víz, ékkövek, arany, stb..)
-
Köd draki (ködöt tudnak ereszteni, amellyel elrejthetik társaikat és megfelelő tudás után elfelejtetnek dolgokat emberekkel, köddel fogva tudják tartani őket)
-
Hipnotizőr (Hipnotizálni tud bárkit, arra amit ő szeretne. Veszélyes draki)
-
Tűzokádó (Eddig egy van belőlük, kizárólag admini engedéllyel alkotható több!)
Tűzokádó draki évszázadok óta nem született egy falkánál sem, ezért nagyon különlegesnek számít, és falkája óvja minden bajtól, várva a megfelelő alkalmat arra, hogy nemzőképessé váljon és újabb tűzokádókat szüljön. Drakik a biztonságuk miatt csak éjszaka repülhetnek, nem fedhetik fel magukat senkinek.
Vannak olyan drakik, akik soha nem manifesztálódnak. Vannak későn érő típusok is. Ha egy draki nem szeretne többet az lenni, akkor megölheti a benne lévő sárkányt azzal, hogy nem változik át többet. Ha egy-két éven keresztül nem változik át egy draki akkor többet nem is fog tudni.
A drakik nem varázslók, ők nem járhatnak a Wilianbe!
Vérfarkas
A vérfarkasok más történetben is előforduló kitalált, mitológiai lények. A vérfarkas csak teliholdkor veszélyes, ekkor alakul csak át és minden egyéb időpontban normális emberként él. Külső jegyekben az átalakult vérfarkasok sokban hasonlítanak az igazi farkasokra (pupillák, pofa, és bojtos farok). A vérfarkasokra általánosságban igaz, hogy a Sötét Testvériség támogatói, mivel úgy gondolják, hogy a Sötét Vezér jobbá teheti életüket. Ez azért van, mert a varázslóvilág megveti őket és fél tőlük. Vérfarkas kétféleképpen lehet egy varázsló vagy boszorkány: öröklődés útján, vagy fertőzöttséggel (harapással). A vérfarkasok teliholdkor nagyon veszélyesek, nem tudnak magukról. A telihold előtti pár napban és az utána lévőkben is elég ingerültek, nem mindig szeretnek ilyenkor kilépni a nyilvánosság elé. Sokszor szeretteiket is megölhetik ha éppen a közelükben vannak. Nehéz őket kijátszani.
Egy vérfarkas általános gondjai:
- az átváltozás fájdalmassága;
- az emberi tudat elvesztése;
- félelem attól, hogy esetleg megtámad valakit;
- és persze a farkasölőfű-főzet elkészítésének nehézsége, amellyel meg tudják őrizni az emberi elméjüket.